Możemy zaproponować rabaty ilościowe. Skontaktuj się z nami.
Najczęściej zadawane pytania
Czy występują dodatkowe koszty?
Sprawdź nasze plany i wybierz ten, który najbardziej Ci odpowiada. Nie mamy żadnych ukrytych kosztów. Miej na uwadze, że nie dostarczamy sprzętu będziesz musiał kupić go osobno.
Jakie urządzenia wspieracie?
Aktualnie Watcher działa tylko z Microsoft HoloLens 2. Planujemy wspierać inne urządzenia. Sprawdzaj naszą stronę, to tutaj będziemy informować na bieżąco.
Czy jest możliwa integracja z systemami ERP/WMS ?
Tak. Skontaktuj się z nami w przypadku takiej potrzeby.
Czy oferujecie rabaty?
Czy mogę zrezygnować w dowolnym momencie?
Tak. Jeżeli Ci na tym zależy, zalecamy wybranie planu miesięcznego.
Czy mogę zmienić plan?
Jeżeli chcesz zmienić plan, napisz do nas na info@watcher.com.pl. Z przyjemnością Ci pomożemy.
Czy trudne jest skonfigurowanie urządzenia?
Wystarczy, że posiadasz aktywne konto Watcher, zainstalujesz aplikację Watcher na swoim urządzeniu i zalogujesz się do naszej usługi. Jeśli jednak potrzebujesz pomocy, nasz zespół wsparcia jest gotowy na Twoje pytania. Prosimy o kontakt pod adresem info@watcher.com.pl.
Czy mogę zobaczyć demo systemu?
Napisz do nas na info@watcher.com.pl.